2014. április 2., szerda

Áprilisi kirakat

Új oldalt indítottunk, ahol ingyen megosztható képeslapokat találtok. Mi szeretjük a képeslapokat, de "hús-vér" formájukon már túllépett a technika, ezért elérhetővé tesszük az "elektor-kalandorok"-nak is (ha még érti valaki). 
Közben készülünk a Húsvétra, kertészkedünk, és elpakoljuk a téli holmikat is. Meg a kinőtt gyerekruhákat. És tegnap észrevettem, milyen csúnya, alaktalan lebernyeg lett az egyik régi, kedvenc pulcsim. Olyan drága volt! Névnapomra kaptam. Előtte minden alkalommal, ha a bolt előtt elmentem, megnéztem a próbababán - csodaszép volt! És eltelt felette az idő. Most már új státusza van: itthoni pulcsi lett belőle, játszós ruha. Lehet benne főzni, gyurmázni, nem kell már rá vigyázni.
Nyolc évig szaladgáltam benne. Látott mindent, amit én. A hajnali vonatot, amivel Debrecenbe mentem, a megyei könyvtárat, a családi ünnepeket, a londoni buszokat és a hotel öltözőjét, látta Tartut, és látta gömbölyödni a hasamat.


Most választásra készülünk: Hova járjon a gyerek oviba? Bárhová is jár, remélem, remek lesz. Dalokkal, farsanggal, válogatott vírusokkal - és a pulcsi már nem fogja látni, hogy mondókázik a gyerek az óvodai ünnepségeken. Kizárólag itthon találkozik majd vele, mint egy kis házimanó, aki a fontos társadalmi eseményeken nem hozza szégyenbe gazdáit, hanem otthon várja őket hűségesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése